aVIZ FUNCTII VACANTE


LISTA FUNCȚIILOR VACANTE PENTRU CARE SE ORGANIZEAZĂ CONCURS pentru data de 15.06/2021.

 IMSP SPITALUL RAIONAL IALOVENI

 Cu sediul or. Ialoveni str. Alexandru cel Bun 7, anunță concurs pentru suplinirea posturilor vacante după cum urmează:

  • șef al secției informatică și statistică medicală, medic statistician – 1,0 funcție;
  • șef al secției consultativă  – 1,0 funcție;
  • medic anesteziolog-reanimatolog secția obstetrico-ginecologică – 2,0 funcții;
  • medic internist, secția terapie acută – 1,0 funcție;
  • medic otorinolaringolog, secția consultativă – 1,0 funcție;
  • medic dermatovenerolog, secția consultativă – 1,0 funcție;
  • medic gastroenterolog, secția consultativă – 1,0 funcție;
  • medic oftalmolog, secția consultativă – 1,0 funcție;
  • coordonator a grupului audit medical, secția consultativă – 0,5 funcție;
  • asistent medical al medicului anesteziolog-reanimatolog secția obstetrico-ginecologică – 2,0 funcții;
  • asistent medical al secției terapie acută – 1,0 funcții;
  • tehnician-radiolog – medicină generală, secția imagistică – 2,0 funcții;
  • statistician-medical secției informatică și statistică medicală – 1,0 funcție.

CERINȚELE POSTULUI MEDICI:

  • studii superioare medicale;
  • studii postuniversitare în domeniul solicitat;
  • perfecționare și categorie de calificare (la postul solicitat);
  • experiența în domeniu constituie un avantaj;
  • cetățean al RM;
  • cunoașterea limbii de stat;
  • cunoașterea cadrului legislativ în domeniul ocrotirii sănătății;
  • apt de muncă.

PERSONAL MEDICAL MEDIU:

  • studii medii de specialitate;
  • perfecționare și categorie de calificare;
  • cunoașterea limbii de stat;
  • abilități de acordare a îngrijirilor medicale nursing;
  • competențe în administrarea tratamentului prescris (i/m și i/v)
  • experiența în domeniu constituie un avantaj;
  • cunoștințe privind modul de utilizare a medicamentelor și potențialele lor riscuri sau efecte adverse.

 La înscrierea pentru concurs solicitanții vor depune personal la sediul instituției serviciului resurse umane bloc D et II birou contabilitatea – dosarul de concurs cu actele obligatorii:

  • cererea de participare la concurs cu menționarea postului solicitat;
  • curriculum vitae;
  • cazier judiciar sau declarație pe propria răspundere d/e lipsa antecedentelor penale;
  • copie buletin de identitate;
  • copie carnet de muncă;
  • copii a actelor de studii superioare, licență, masterat, secundariat clinic ș.a.;
  • copii a certificatelor de perfecționare și de calificare profesională;
  • copie a certificatului de căsătorie în caz de preschimbare a numelui;
  • referință de la locul anterior de muncă;
  • formularul medical pentru angajare în serviciu nr. 086-2/e, de la medicul de familie;
  • 1 poză pentru acte 3×4 color.

Concomitent cu dosarul de concurs se prezintă și actele în original pentru a confirma veridicitatea lor.

Dosarele se prezintă în zilele de luni-vineri până la data de 15.06/21  ora  930,, între orele 800-1630 (pauza de prînz 1200-1230).

Persoana de contact șef  serviciu resurse umane – LATESCO Elvira, telefon 0/268/2-11-86, e-mail: latesco@inbox.ru.